Uredski namještaj

Radite li u poduzeću s dva zaposlenika ili u velikoj organizaciji? Ta informacija nama zapravo nije ni važna jer u našoj ponudi nudimo odgovarajuću ponudu uredskog namještaja za sve potrebe: od sustava regala preko pisaćih stolova i uredskih stolica pa sve do ormara i sličnih elemenata. A imate li dodatna pitanja, za pomoć se obratite našem odjelu CAD projektiranja.

Koji (zdravstveni) aspekti igraju važnu ulogu tijekom odabira uredskog namještaja?



Zbog dugačkog sjedenja u (neprirodnom) položaju za pisaćim stolom tijekom dužeg će razdoblja doći do određenih posljedica. Koje su to posljedice i kako ih možete izbjeći možete saznati u našem savjetniku »Zdravo sjedenje«.



Ako počinjete provoditi projekt za nove uredske prostorije, kao što smo ga mi proveli s poduzećem CWS-boco, ili ako samo želite unaprijediti postojeću opremu, obratite posebnu pozornost na aspekt ergonomije:



  • Pravilna uredska stolica ključni je čimbenik za zdravo tjelesno držanje.

  • Pisaći stol ne bi smio biti nepomičan već bi se u pogledu visine i usmjerenja trebao prilagođavati potrebama djelatnika.

  • Naši pokretni ladičari marke Mauser i drugih marki podržavaju ergonomičan rad jer su opremljeni lakohodnim ladicama, posjeduju mogućnost jednostavnog pomicanja te tako stvaraju idealne uvjete na radnom mjestu za sve vrste tjelesnog držanja i podjele prostora.


Inteligentni raspored Vašeg uredskog namještaja također bi trebao poticati Vaše djelatnike na češće promjene tjelesnog držanja, ustajanje i kretanje.



No unatoč svim aspektima ergonomije: svaki je čovjek drukčiji. Čak ni teoretski savršeno opremljeno radno mjesto ne ispunjava nužno zahtjeve osobe koja svakodnevno sjedi za njim. Stoga je nabava uredskog namještaja postupak tijekom kojeg je potrebno obratiti pozornost na potrebe većeg broja ljudi.



Koje čimbenike trebam uvažiti pri nabavi svojega uredskog namještaja?



Uredski bi namještaj, bez obzira na sve aspekte zdravlja djelatnika, trebao odgovarati brojnim drugim zahtjevima – koje primjerice također možete pronaći u savjetniku za kupnju u vezi s odabirom odgovarajuće uredske stolice:



  • Dugovječnost i robusnost za svakodnevnu intenzivnu upotrebu

  • Kvalitetna optika i ugodna haptika

  • Higijena i jednostavno čišćenje površina, presvlaka itd.


K tomu smo prepoznali druge važne aspekte:



  • Razmišljajte dugoročno: uredski namještaj trebali biste zamjenjivati otprilike svakih deset godina jer se propisi mijenjaju svakih pet godina.

  • Vizualni trendovi ne bi smjeli igrati ulogu tijekom odabira kako bi Vaš namještaj bio usklađen i nakon nekoliko godina. Bezvremenski je dizajn itekako dobar, a njega Vam nudimo u kombinaciji sa svim proizvodima našeg uredskog namještaja i serijama uredskog namještaja.

  • Tlocrt i namještaj trebali bi biti međusobno usklađeni. Ako se pitate koji je namještaj idealan za Vaš ured, rado ćemo Vas savjetovati.


Kako Vam možemo pomoći?



Na brojne načine! U tvrtki kaiserkraft intenzivno se posvećujemo temi uredskog namještaja. Primjerice tako što Vam opširno predstavljamo suvremene proizvode kao što je pisaći stol Upliner 2.0 s mogućnošću električnog namještanja visine. Ili tako što Vam u svojim savjetnicima za kupnju dajemo brojne savjete za radnu svakodnevicu. Ovdje bismo svakako željeli posebno istaknuti savjetnike za:





Kod posebnih želja i specijalnih zahtjeva k tomu Vam na raspolaganju stoji naša CAD usluga planiranja. Čak i ako za nas imate samo kratko pitanje, dostupni smo Vam preko telefona, e-pošte ili razgovora za klijente.