0800 - 68 00 

Odabir marke

Ograničite odabir
(moguć je višestruki odabir)

Neto cijena

ograničiti

-
Marka
Dubina
Materijal
Nosivost police
Širina
Visina
 

Sustavi za organizaciju

Urednost sustava nikada nije bila tako jednostavna i lako ostvariva. Nudimo sustave za organizaciju za različite potrebe − od okretnih stupova za registratore preko ormara s mogućnošću zaključavanja do polica za odlaganje na pisaćim stolovima.
Pronađeno je 72 proizvoda
| | |
Ploča za sortiranje
2 x 25 pretinaca, VxŠxD 1120 x 544 x 129 mm
Neto
3.140,- kn
office akktiv - Ormar za sortiranje s donjim ormarom
VxŠxD 1864 x 913 x 420 mm, 21 pretinac
Neto
4.855,- kn
Ploča za sortiranje
2 x 10 pretinaca, VxŠxD 865 x 544 x 106 mm
Neto
2.370,- kn
Ploča za sortiranje
1 x 25 pretinaca, VxŠxD 1120 x 273 x 129 mm
Neto
1.935,- kn
office akktiv - Nastavak za sortiranje
VxŠxD 922 x 913 x 420 mm, 21 pretinac
Neto
3.640,- kn
Wolf - Ormar za raspodjelu pošte
10 pretinaca, s mogućnošću zaključavanja
Neto
7.620,- kn
Wolf - Ormar za raspodjelu pošte
20 pretinaca, s mogućnošću zaključavanja
Neto
13.650,- kn
Wolf - Ormar za raspodjelu pošte
30 pretinaca, s mogućnošću zaključavanja
Neto
18.280,- kn
Neto
od 1.865,- kn
Neto
od 2.440,- kn
Okretni stup za registratore
Ø 800 mm, izvedba stola
Neto
1.325,- kn
Neto
od 1.010,- kn
Eichner - Planer za radionicu
profesionalna izvedba
Neto
od 3.805,- kn
Ploča za sortiranje
1 x 6 pretinaca, VxŠxD 712 x 236 x 79 mm
Neto
791,- kn
Ploča za sortiranje
1 x 6 pretinaca, VxŠxD 505 x 311 x 79 mm
Neto
791,- kn
Neto
od 2.485,- kn
Neto
od 2.950,- kn
Stanica za organizaciju i sortiranje
s ormarom s krilnim vratima
Neto
6.520,- kn
Polica za sortiranje s čeličnom žičanom košarom
model za pričvršćivanje na zid, jednoredan
Neto
od 918,- kn
Polica za sortiranje s čeličnom žičanom košarom
model za pričvršćivanje na zid, troredan
Neto
2.955,- kn
Neto
od 656,- kn
DURABLE - Kutija s ladicama
VxŠxD 292 x 280 x 356 mm, u sivoj boji
Neto
od 679,- kn
Neto
od 1.290,- kn
helit - Postolje elementa za vješanje registratora
VxŠxD 360 x 380 x 272 mm, pak. 4 kom.
Neto
756,- kn
helit - Kutija s ladicama
kućište u bijeloj boji, pak. 4 kom.
Neto
872,- kn
helit - Kutija s ladicama
kućište u bijeloj boji, prozirno, pak. 4 kom.
Neto
861,- kn
helit - Pismohrana, visina 70 mm, pak. 48 kom.
ŠxD 275 x 355 mm, prozirna izvedba
Neto
1.040,- kn
Eichner - Ploča za planiranje, s 10 tračnica
jednoredna izvedba, VxŠxD 1280 x 315 x 74 mm
Neto
1.515,- kn
Eichner - Ploča za sustav kartica resursa
nosiva ploča od čvrste pjene, u sivoj boji
Neto
od 908,- kn
Eichner - Ploča za planiranje Orga-Easy
visina 900 mm, za okomiti format DIN A5
Neto
od 1.590,- kn
Neto
2.845,- kn
Eichner - Ploča za planiranje, s 10 tračnica
dvoredna izvedba, VxŠxD 1280 x 554 x 74 mm
Neto
2.430,- kn
Eichner - Flexo-Board
pojedinačni segment
Neto
1.700,- kn
Eichner - Flexo-Board
5 segmenata, komplet
Neto
8.435,- kn
Eichner - Flexo-Board
7 segmenata, komplet
Neto
10.250,- kn
DURABLE - Kutija s ladicama
VxŠxD 322 x 250 x 365 mm
Neto
517,- kn
Novo
Neto
od 682,- kn
Novo
Neto
od 969,- kn
Novo
Stanica za sortiranje
sa 60 ladica u 3 reda
Neto
od 6.045,- kn
Novo
Stanica za sortiranje
za formate DIN A4
Neto
od 849,- kn
Novo
Stanica za sortiranje
za format DIN A5
Neto
od 629,- kn
Novo
Neto
1.075,- kn
Novo
Neto
2.595,- kn
Pronađeno je 72 proizvoda

Sustavi za organizaciju: prestanite tražiti, počnite pronalaziti.



Funkcionira li postojeći sustav za organizaciju u uredu prepoznat ćete najkasnije kada Vam predstoje zadatci provjere poreza ili izrade godišnje bilance. Ako Vaši djelatnici bjesomučno tragaju za ovom ili onom narudžbenicom, vrijeme je da promislite raspolažete li dobrim sustavom za odlaganje i kod tvrtke KAISER+KRAFT naručite sustave za razvrstavanje. No tijekom svakodnevne organizacije tijeka rada promišljena je informacijska logistika također jamac da će sve proteći bez ikakvih poteškoća.



Zašto je red u uredu važan?



Unatoč tome što je digitalizacija u punom jeku, i dalje se svakodnevno u uredu rukuje velikom količinom papira – koji stoga nije izgubio svoj značaj nosača informacija. Ovaj papir u obliku dokumenata, obrazaca, narudžbenica i slične papirologije uvijek mora biti nadohvat ruke dotičnom djelatniku u dotično vrijeme.



Ako to nije slučaj, pojedina se narudžba može zagubiti jer nadležni suradnik nije pronašao sve dokumente. Ili ćete, možda, jedan zadatak obaviti dvaput jer djelatnik nije znao da dokumentacija za njega već postoji.



Sustavi za organizaciju i načelo razvrstavanja koje se krije iza njih u pravilu ispunjavaju najvažnije preduvjete za savršenu organizaciju rada. Svaki djelatnik zna što treba činiti. On će pronaći sve relevantne dokumente na poznatom mjestu. Odgovorni djelatnici imat će pregled nad aktivnim zadatcima i nalozima te mogu, u skladu s time, izrađivati tjedne planove, koji će zauzvrat odmah biti jasni svim relevantnim djelatnicima.



Koji su sustavi za organizaciju prikladni za što?



Kod tvrtke KAISER+KRAFT pronaći ćete sustave za odlaganje za područje proizvoda Ured, ali i sustave za razvrstavanje za skladište, radionicu ili proizvodnu halu. Pri tome ih uvijek možete upotrebljavati fleksibilno i u skladu sa svojim potrebama – unatoč tome što su određeni proizvodi osmišljeni da budu najsmisleniji u određenom okruženju:



  • Ploče za sortiranje i planeri za radionicu dio su postupka planiranja i prosljeđivanja informacija kod aktivnih zadataka i naloga. Ovdje se, primjerice, opisi naloga i popisi za naručivanje razvrstavaju prema djelatnicima i danu u tjednu – i tako se stvara red na više razina.

  • Razdjelnici za poštu uštedjet će Vam vrijeme jer pisma i pakete nećete morati dostavljati izravno primatelju, a sa stanicama za organizaciju i sortiranje za ured ili radionicu izbjeći ćete kaos s malim predmetima.

  • Tipične uredske informacije u obliku dokumenata izvrsno su sortirane te izravno i jednostavno pristupačne na okretnim stupovima za registratore.


Kako mogu stvoriti dobro organiziran ured?



Najkasnije u slučaju kada kod tvrtke KAISER+KRAFT naručite nove sustave za organizaciju trebali biste kritički preispitati svoj dosadašnji sustav za odlaganje. Postavite si pri tome sljedeće pitanje: pronalazi li djelatnik X zaista uvijek informaciju Y?



Pri tome ne biste trebali provjeriti samo važno općenito znanje, primjerice u pogledu dokumenata ili tijekom planiranja tjedna, već biste također trebali baciti pogled na pisaće stolove svojih djelatnika: postoje li na njima podloge za sortiranje kako bi svaki djelatnik mogao samostalno organizirati svoje zadatke?



U brojnim je uredima sustav za razvrstavanje već razrađena struktura koja se prenosi kao implicitno znanje. To će poći po zlu najkasnije kada stari djelatnici novima to znanje više neće moći prenijeti. Stoga biste na zaista svaki pretinac sustava za odlaganje uvijek trebali postavljati jednoznačne natpise – i dodatno, u svrhu boljeg pregleda, raditi s kodiranjima boja za dokumente ili određene odjele i suradnike.



Naposljetku je još važno provjeriti lokaciju određenog izvora znanja: može li svaka osoba pronaći svoju poštu, neovisno o sustavu rada u smjenama? Imaju li svi relevantni djelatnici pristup dokumentima o narudžbama ili moraju čekati odgovor tajništva? Znaju li gdje se čuva uredski materijal te imaju li mu pristup?



Tvrtka KAISER+KRAFT nudi odgovarajući proizvod kao odgovor na sva ova pitanja. Ako Vam možemo pomoći pri odabiru, kontaktirajte nas u bilo kojem trenutku.

Usporedba proizvoda