E-mobilnost
E-mobilnost: dobro došli u budućnost transporta unutar pogona!
Flota električnih vozila već je davno postala pravilo za brojna poduzeća. Međutim, e-mobilnost nije samo tema za službena ili teretna vozila. I kod transporta unutar pogona s e-mobilnošću najavljujete početak budućnosti i dajete snažan polet svojoj logistici.
Što e-mobilnost znači za poduzeća?
Elektromotori bez emisija zamjenjuju dizelske ili benzinske motore s unutarnjim izgaranjem: e-mobilnost je uistinu tema održivosti. Naposljetku, promet u gospodarske svrhe jedan je od najvećih uzročnika emisija.
Dakle, dugoročno gledano poduzeća neće moći zaobići e-mobilnost. Ova promjena paradigme odnosi se na cijeli vozni park i pritom implementira sve prednosti e-mobilnosti na površinama tvrtke:
- Logistika oko goriva svodi se na minimum.
- Dostave/vožnje bez emisija kao važan čimbenik imidža.
- Ciljevi održivosti postižu su na jednostavniji način.
- Atraktivno pozicioniranje kao poslodavac i u tržišnom natjecanju.
- Dugoročno samostalna proizvodnja solarne energije, energije vjetra i obnovljive energije.
Ako te čimbenike prenesemo na transport djelatnika i robe unutar pogona, e-mobilnost možete učiniti središtem Vašeg koncepta za prijevoz posljednjeg preostalog vijka i tako profitirati svaki dan u svakom kretanju.
Kako se e-mobilnost može implementirati u poduzeću?
Električni motori neće samo klasična vozila prilagoditi budućnosti, već mogu optimizirati i transportne uređaje i kolica. Službeni bicikli postaju e-bicikli i e-bicikli za prijevoz tereta, skuteri postaju e-romobili, a vučni uređaji za prikolice itd. također se kreću bez emisija.
Pritom ćete s jedne strane promijeniti pogon i uštedjeti primjerice na potrebnoj opremi spremnika za rukovanje opasnim tvarima. S druge strane, kada već poznata vozila dobiju električnu pomoć, postat će poletna prijevozna sredstva s kojima će svatko rado krenuti na put. Tako e-mobilnost pridonosi i zdravlju i kondiciji djelatnika.
Na što treba paziti?
Prelazak na električnu mobilnost ne završava s promjenom pogona. Jednako važni su i pomno planiranje te implementacija vlastite infrastrukture punjenja. Pritom u središte pozornosti dolaze pitanja o potrebnoj struji, snazi punjenja, broju i položaju mjesta za punjenje na vanjskim površinama, u skladištu, radionici i za djelatnike kod kuće.
Za tu centralnu investiciju na raspolaganju stoje opsežni programi poticaja koje biste trebali iskoristiti. U tom se pogledu također isplati razmisliti o novim, samostalnim izvorima energije za poduzeće. Fotonaponski sustavi i e-mobilnost idu ruku pod ruku i mogu smanjiti Vaš ukupni ekološki otisak te srednjoročno gledano optimizirati Vašu bilancu.