Elektronički opremljeni

Sustav za e-nabavu

Muku mučite s nabavom?

Postoje područja u kojima potencijal za uštedu i nije toliko očit. S druge pak strane, tu je i nabava robe koja ne utječe na poslovni rezultat. Nekoordinirano naručivanje sitnih potrepština stvara visoke troškove procesa. Stoga je još važnije preuzeti kontrolu i stvoriti transparentnost posebno u ovom području.

Željeli bismo Vam predstaviti naša rješenja za e-nabavu i pokazati Vam kako možete uštedjeti više uz elektroničku nabavu. I to vrijedi čak i ako poslujete međunarodno. Naša stručnost u području e-nabave dostupna Vam je u 18 europskih zemalja. Zgrabite je!

Prednosti za Vas

s e-nabavom

Veća kontrola

Sustav za e-nabavu okončava neorganiziranu nabavu spajanjem zahtjeva i obradom narudžbe isključivo putem kvalificiranih dobavljača prema dogovorenim uvjetima.

Niži troškovi procesa

Troškovi procesa naručivanja indirektne robe i robe niske vrijednosti često su znatno veći od nabavne cijene. e-nabava ovdje nudi potpunu transparentnost: narudžbe se provode izravno iz dogovorenog kataloga pod poznatim uvjetima.

Optimizirani procesi

Vrijeme je novac. Uz e-nabavu štedite oboje i imate priliku u potpunosti se usredotočiti na zadatke koji su uistinu važni kao što je održavanje odnosa s dobavljačima.

Bolja preglednost

Pojedinačni koraci nabave postaju transparentni i razumljivi. Možete provjeriti tko je naručio koju robu i tko je odobrio narudžbu.

Pet stvari koje biste trebali znati o elektroničkoj narudžbi

Pravo rješenje za svaku potrebu.

Naš pristup: End-to-End proces.

1. Dinamički katalog

Open Catalog Interface (OCI/PunchOut)

OCI i PunchOut su standardizirana sučelja za razmjenu kataloških podataka između Vaše platforme za nabavu i naše internetske trgovine. Podržavamo verzije do OCI 4 i PunchOut razine 1 i 2.
Jednostavnost
Pristupite podacima našeg kataloga izravno putem interneta bez prethodne instalacije.

Udobnost
Prosljeđivanje našem vanjskom sustavu trgovine, a zatim izravno vraćanje košarice u Vaš ERP sustav.

Aktualnost
Uvijek s Vašim cijenama, kao i najnovijim tehničkim opisima, slikama proizvoda, veličinama pakiranja i kodovima proizvoda.

Trenutačna dostupnost artikla

Za sve proizvode dobivate podatke o dostupnosti u stvarnom vremenu. Na taj način uvijek imate pristup trenutačnim zalihama i izbjegavate kašnjenja ili uska grla u nabavi.

2. Elektroničko-statički katalog

Elektroničko-statički katalog je najopsežnije rješenje koje možete koristiti. Imate koristi od jasnoće kataloga u kombinaciji s aktualnošću interneta (API feed).

Podržavamo sljedeće formate elektroničko-statičkih kataloga: BMEcat, CIF, Excel, CSV i TXT.

Individualnost
Asortimani (grupe proizvoda, proizvođači itd.) mogu se individualno prilagoditi, kao i klasifikacije specifične za kupca te brojevi materijala ili artikala.

Detaljno
Obogaćeno količinama, cijenama, slikama, konstrukcijskim crtežima i dodatnim informacijama, po želji.

Učinkovitost
Visoka razina kontrole putem odabranih dobavljača.

3. Elektronička razmjena dokumenata

Electronic Data Interchange (EDI) (Elektronička razmjena podataka)

Važan dio End-to-End procesa je naše EDI rješenje koje se koristi za razmjenu narudžbi, potvrda narudžbi i računa između Vašeg i našeg sustava.

Brzo
Vrlo brz prijenos podataka bez prekida medija.

Održivost
Smanjuje potrošnju papira.

Učinkovitost
Smanjuje vrijeme/troškove procesa.

  • Komunikacijski protokoli / transakcijski standardi: SFTP, OFTP, HTTPS, SMTP
  • EDI formati: EDIFACT, OpenTrans, XCBL, CXMLSAP, IDOC, ORDERS0x, ZugFerd, XRechnung

4. Prilagođena internetska stranica i poseban ugovor

Online rješenje

Prilagođena internetska stranica je „malo“ rješenje za optimiziranu nabavu materijala bez vlastitog sustava e-nabave.

Poseban dogovor je redovna registracija u našoj internetskoj trgovini.


Individualnost
Uvjeti i asortiman proizvoda prilagođeni Vašim potrebama te, na zahtjev, logotip Vaše tvrtke na internetskoj stranici tvrtke kaiserkraft.

Funkcionalna izvedba
Sveobuhvatne mogućnosti pretraživanja i druge inteligentne funkcije.

Mogućnost proširenja
Moguća su specifična ograničenja proračuna, upravljanje korisnicima i postupci odobravanja.

Odobravanje

Dodijelite različita prava pojedinačnim korisnicima unutar računa. To olakšava implementaciju procesa odobravanja

Vaš kontakt s nama!

Za Vaša pitanja na raspolaganju su Vam naši stručnjaci za e-nabavu.
Dogovorite jednostavno neobvezujući termin savjetovanja – rado i na Vašoj lokaciji.

Kontaktirajte nas neobvezujuće i besplatno.

Molimo odaberite