Br.: 835180 49

Akustična oglasna ploča WALL-UP – Legamaster filc

Akustična oglasna ploča WALL-UP – Legamaster

ŠxV 595 x 2000 mm, u zelenoj boji

Širina [mm]
Visina [mm]
Boja ploče
Novo
405,- €
Cijena / kom. (neto)

Vrijeme isporuke: 2-3 tjedna
Opis proizvoda
  • Oglasna ploča za apsorbiranje zvuka bez okvira
  • Visokokvalitetna, vatrootporna površina tkanine
  • Klasa zaštite od požara B-S2, d0 prema EN 13501-1:2007+A1:2009
  • Moguća vodoravna i okomita montaža
  • Uključujući komplet za montažu, upute za montažu i šablonu s provrtima
Akustična oglasna ploča WALL-UP – bez okvira, apsorbira zvuk i stilskog izgleda

Poboljšajte akustiku i stvorite inspirativno radno okruženje uz akustičnu oglasnu WALL-UP. Visokokvalitetna, vatrootporna površina tkanine (klasa zaštite od požara B-S2, d0 prema EN 13501-1:2007+A1:2009) impresionira svojom elegancijom i sigurnošću. PET jezgra debljine 20 mm izrađena je od materijala koji se 100% može reciklirati i nudi učinkovito smanjenje buke s klasom apsorpcije zvuka B i NRC vrijednošću od 0,85 (prema ISO 354:2003).

Zahvaljujući dizajnu bez okvira, nekoliko ploča WALL-UP može se neprimjetno kombinirati – idealno za fleksibilna i kreativna radna područja. Upotrijebite oglasnu ploču kao središnju informacijsku površinu ili je proširite bijelim pločama WALL-UP za individualni kreativni zid. Okomita montaža posebno je jednostavna zahvaljujući priloženom instalacijskom kompletu i uputama, dok pričvršćivanje pomoću stremenastih stezaljki osigurava sigurno držanje.

Postavite naglaske, smanjite distrakcije uzrokovane bukom i učinite svoje radno mjesto funkcionalnim i elegantnim u isto vrijeme!
Tehnički podaci
Vrsta proizvodatekstilne oglasne ploče
Površinafilc
Svojstvos mogućnošću pričvršćivanja pribadačama teško zapaljivo izvedba koja apsorbira zvuk
Težina12 kg
Širina595 mm
Visina2000 mm
Boja pločezelena
Održivost
Proizvod s potencijalom za razvoj

Ovaj proizvod trenutno još ne ispunjava dovoljan broj naših kriterija održivosti. To ne znači da nema nikakvih održivih svojstava – no ukupni rezultat je ispod 3 boda. Stoga (još) nije označen kao posebno održiv. Naša procjena održivosti temelji se na transparentnim, jasno definiranim ekološkim, društvenim i ekonomskim kriterijima. Cilj je ukazati na potencijale za razvoj i povećati transparentnost.

Više o ocjeni proizvoda i našoj inicijativi održivosti pronaći ćete na našoj stranici s informacijama .