Elektronički opremljeni
Sustav za e-nabavu
Muku mučite s nabavom?
Postoje područja u kojima potencijal za uštedu i nije toliko očit. S druge pak strane, tu je i nabava robe koja ne utječe na poslovni rezultat. Nekoordinirano naručivanje sitnih potrepština stvara visoke troškove procesa. Stoga je još važnije preuzeti kontrolu i stvoriti transparentnost posebno u ovom području.
Željeli bismo Vam predstaviti naša rješenja za e-nabavu i pokazati Vam kako možete uštedjeti više uz elektroničku nabavu. I to vrijedi čak i ako poslujete međunarodno. Naša stručnost u području e-nabave dostupna Vam je u 18 europskih zemalja. Zgrabite je!
Prednosti za Vas
Veća kontrola
Sustav za e-nabavu okončava neorganiziranu nabavu spajanjem zahtjeva i obradom narudžbe isključivo putem kvalificiranih dobavljača prema dogovorenim uvjetima.
Niži troškovi procesa
Troškovi procesa naručivanja indirektne robe i robe niske vrijednosti često su znatno veći od nabavne cijene. e-nabava ovdje nudi potpunu transparentnost: narudžbe se provode izravno iz dogovorenog kataloga pod poznatim uvjetima.
Optimizirani procesi
Vrijeme je novac. Uz e-nabavu štedite oboje i imate priliku u potpunosti se usredotočiti na zadatke koji su uistinu važni kao što je održavanje odnosa s dobavljačima.
Bolja preglednost
Pojedinačni koraci nabave postaju transparentni i razumljivi. Možete provjeriti tko je naručio koju robu i tko je odobrio narudžbu.
Pet stvari koje biste trebali znati o elektroničkoj narudžbi
Internacionalizacija tržišta nabave
S e-nabavom, čak i mala i srednja poduzeća mogu pristupiti novim tržištima nabave putem interneta.
Prednosti: Dobavljače možete pronaći i usporediti brojne ponude i cijene jednim klikom na gumb. Najlakši način za to je putem platformi s više dobavljača, kao što je simple system. Na tim sistemskim rješenjima, koja funkcioniraju poput elektroničkih tržišta, nekoliko dobavljača nudi svoje proizvode i usluge.
To povećava Vašu fleksibilnost: možete naručiti robu i iskoristiti promocije i popuste, bez obzira na vrijeme i lokaciju.
Ubrzanje operativnih procesa
Odjeli nabave u mnogim tvrtkama bore se s istom dilemom: zahtjevi postaju sve složeniji, a istovremeno poslovni procesi moraju postati učinkovitiji.
Kako još uvijek možete postići svoje ciljeve? S učinkovitošću i standardizacijom. S rješenjima za e-nabavu možete raditi puno produktivnije nego s konvencionalnom nabavom, koju karakterizira ručni rad. Bilo da se radi o podršci pojedinačnim transakcijama i poslovnim procesima, poput obrade narudžbi i procesa plaćanja, oni se pojednostavljuju i ubrzavaju uz pomoć rješenja za e-nabavu. Osim upravljanja lancem opskrbe, to utječe i na financijski odjel i ostale odjele tvrtke uključene u proces nabave.
Taktičke i strateške prednosti
Želite li učiniti svoje procese nabave transparentnijima i izravno mjeriti uspjeh? Analize i izvještavanja dio su standardnog repertoara sustava e-nabave.
Kako posluju Vaši dobavljači, koliko su zadovoljni Vaši kupci? Sve to možete saznati u samo nekoliko klikova. Osim toga, možete brzo provoditi analize tržišta, standardizirati ugovore s dobavljačima i provoditi druge smjernice nabave. To Vam daje potpunu transparentnost nad troškovima cijele tvrtke i pomaže Vam da bolje kontrolirate raširenu i skupu praksu „nekonvencionalnog kupovanja“ (Maverick Buying).
Roba koja ne utječe na poslovni rezultat: Kako uštedjeti na sitnicama...
Roba koja ne utječe na poslovni rezultat su artikli s niskom pojedinačnom vrijednošću narudžbe i visokom učestalošću narudžbi. Budući da se pretpostavlja da je roba koja ne utječe na poslovni rezultat beznačajna za uspjeh tvrtke, mnogi odjeli nabave joj ne posvećuju dovoljno pažnje. Upravo su to artikli koji su idealni za rješenja e-nabave i s kojima možete osigurati pogodnosti za svoju tvrtku u vrlo kratkom vremenu! To Vam omogućuje obradu većih kumulativnih količina narudžbi na standardiziran način.
Mi u tvrtki kaiserkraft stručnjaci smo u ovom području. Zato smo ovoj temi posvetili zaseban članak: Više o tome pročitajte ovdje.
Potencijali kvalitete i uštede
U usporedbi s ručnom nabavom, elektronička nabava automatizira niz procesnih koraka. Kao rezultat toga, ostale aktivnosti nabave postaju znatno brže, ostavljajući više vremena za druge važne zadatke u Vašoj tvrtki. Rezultirajuće uštede u troškovima procesa mogu iznositi i do 70%. Bez prekida medija, pogreške u prijenosu su minimizirane, a procesi rada bez papira pozitivno utječu na vrijeme, novac i okoliš.
Ako često naručujete velike količine robe, možda bi bilo korisno uvesti vlastiti sustav nabave koji integrira različite kataloške sustave.
Pravo rješenje za svaku potrebu.
1. Dinamički katalog
Open Catalog Interface (OCI/PunchOut)
OCI i PunchOut su standardizirana sučelja za razmjenu kataloških podataka između Vaše platforme za nabavu i naše internetske trgovine. Podržavamo verzije do OCI 4 i PunchOut razine 1 i 2.
Jednostavnost
Pristupite podacima našeg kataloga izravno putem interneta bez prethodne instalacije.
Udobnost
Prosljeđivanje našem vanjskom sustavu trgovine, a zatim izravno vraćanje košarice u Vaš ERP sustav.
Aktualnost
Uvijek s Vašim cijenama, kao i najnovijim tehničkim opisima, slikama proizvoda, veličinama pakiranja i kodovima proizvoda.
Trenutačna dostupnost artikla
Za sve proizvode dobivate podatke o dostupnosti u stvarnom vremenu. Na taj način uvijek imate pristup trenutačnim zalihama i izbjegavate kašnjenja ili uska grla u nabavi.
2. Elektroničko-statički katalog
Elektroničko-statički katalog je najopsežnije rješenje koje možete koristiti. Imate koristi od jasnoće kataloga u kombinaciji s aktualnošću interneta (API feed).
Podržavamo sljedeće formate elektroničko-statičkih kataloga: BMEcat, CIF, Excel, CSV i TXT.
Individualnost
Asortimani (grupe proizvoda, proizvođači itd.) mogu se individualno prilagoditi, kao i klasifikacije specifične za kupca te brojevi materijala ili artikala.
Detaljno
Obogaćeno količinama, cijenama, slikama, konstrukcijskim crtežima i dodatnim informacijama, po želji.
Učinkovitost
Visoka razina kontrole putem odabranih dobavljača.
3. Elektronička razmjena dokumenata
Electronic Data Interchange (EDI) (Elektronička razmjena podataka)
Važan dio End-to-End procesa je naše EDI rješenje koje se koristi za razmjenu narudžbi, potvrda narudžbi i računa između Vašeg i našeg sustava.
Brzo
Vrlo brz prijenos podataka bez prekida medija.
Održivost
Smanjuje potrošnju papira.
Učinkovitost
Smanjuje vrijeme/troškove procesa.
- Komunikacijski protokoli / transakcijski standardi: SFTP, OFTP, HTTPS, SMTP
- EDI formati: EDIFACT, OpenTrans, XCBL, CXMLSAP, IDOC, ORDERS0x, ZugFerd, XRechnung
4. Prilagođena internetska stranica i poseban ugovor
Online rješenje
Prilagođena internetska stranica je „malo“ rješenje za optimiziranu nabavu materijala bez vlastitog sustava e-nabave.
Poseban dogovor je redovna registracija u našoj internetskoj trgovini.
Individualnost
Uvjeti i asortiman proizvoda prilagođeni Vašim potrebama te, na zahtjev, logotip Vaše tvrtke na internetskoj stranici tvrtke kaiserkraft.
Funkcionalna izvedba
Sveobuhvatne mogućnosti pretraživanja i druge inteligentne funkcije.
Mogućnost proširenja
Moguća su specifična ograničenja proračuna, upravljanje korisnicima i postupci odobravanja.
Odobravanje
Dodijelite različita prava pojedinačnim korisnicima unutar računa. To olakšava implementaciju procesa odobravanja
Vaš kontakt s nama!
Za Vaša pitanja na raspolaganju su Vam naši stručnjaci za e-nabavu.
Dogovorite jednostavno neobvezujući termin savjetovanja – rado i na Vašoj lokaciji.