Održiva nabava

Više morala u košarici.

Odgovornost prilikom nabave i u cijelom dostavnom lancu.

»Moramo naučiti drugačije konzumirati. Ne više pasivno već sa spoznajom da naša kreditna kartica danas ima veću moć od izbornog listića.« To su riječi francuskog pisca uspješnica Frédérica Beigbedera.

Njegova je kreditna kartica za nas košarica: mi kao poduzeće svjesno pazimo na to koje proizvode kupujemo i komu povjeravamo njihovu dostavu. Ne samo zato što sve više naših klijenata želi poslovati čiste savjesti već i zato što su prednosti poštenog gospodarenja i nabave posve očiti: proizvodi s duljim jamstvima na vijek trajanja pogoduju potrošaču, smanjuju otpad i znak su kvalitete proizvođača.

Postavljamo nove standarde glede emisije štetnih plinova u seriji proizvoda Eurokraft Active Green: Svi proizvodi iz naše premium marke proizvedeni su na CO2 neutralan način zahvaljujući posebno učinkovitim procesima. Ekološki usklađujemo svaki proizvod koje svake godine potvrđuje tvrtka TÜV Rheinland. Takva jasna izjava o namjeri naš je način smanjenja štete u okolišu, potrošnja energije i sirovina svedena je na minimum u životnom ciklusu proizvoda. Nadalje, nadoknađujemo količinu emisije CO2 podržavajući Yuntdagov vjetroviti park u zapadnoj Turskoj. Kao još jedan korak ka etičnoj potrošačkoj košarici, KAISER + KRAFT nastoji kontinuirano povećati broj zelenih proizvoda u svom asortimanu.

Međutim, po našem mišljenju, kako bi održivost bila strateški dio naše politike nabave, potrebno je podići svijest o našim očekivanjima i standardima među našim dobavljačima – imajući u obzir održivost u područjima okoliša, radnih uvjeta, poslovne prakse i opskrbnog lanca. Procedura evaluacije EcoVadisa koja je uvedena 2014. godine pomaže u tom smislu. Dobavljači se redovito ocjenjuju u kategorijama ekološke svijesti i odgovornog djelovanja te su identificirana područja s potencijalom za poboljšanje. Koristimo ovo kako bismo izgradili povjerljivu i transparentnu suradnju u kojoj su vrhunska kvaliteta, pouzdanost i ekonomija u prvom planu. Cilj nam je proširiti broj učinkovitih dobavljača na temelju našeg obvezujućeg kodeksa ponašanja i odabrati najbolje dobavljače za nas. Na taj način možemo osigurati usklađivanje ekoloških, društvenih i ekonomskih aspekata. Naša odluka o primjeni modela EcoVadis pokazuje našu odlučnost i spremnost na ozbiljno rješavanje ovog problema i djelovanje kao uzor - s jasnim riječima i mjerljivim djelima.

Ukratko bismo mogli reći da su biznis i moral u današnje vrijeme par iz snova.