Uštedite na novcu i dobijte na vremenu

6 savjeta za učinkovito upravljanje skladištem

2020/08/31

Neovisno o tome radi li se o neuglednoj podrumskoj prostoriji ili visokotehnološkoj hali – skladište materijala središnja je točka Vašeg poduzeća. To znači da je i jedan od glavnih troškovnih čimbenika. Treba dodati i to da upravo mala i srednja poduzeća često uz novac ulažu i jako puno – previše? – radnog vremena u upravljanje skladištem.


Hoćete li svoje skladište i procese koji su s njim povezani organizirati učinkovito, utjecat će na cijeli lanac stvaranja vrijednosti. Za Vaš je uspjeh stoga ključno da redovito preispitujete upravljanje skladištem i po potrebi ga prilagođavate. Cilj Vam pritom treba biti prikladno uređeno skladište kojim ćete uštedjeti na novcu i dobiti na vremenu.

Koje su zahtjevi malih i srednjih poduzeća u pogledu upravljanja skladištem?

Srednja poduzeća gospodare drugačije od velikih koncerna. Zato i imaju posebne zahtjeve u pogledu idealnog spremišta:

  • Pogon treba funkcionirati s malo osoblja
  • Malo dostupnog prostora treba što bolje iskoristiti
  • Nepotrebno visoke troškove skladišta materijala treba izbjeći
  • Svakodnevno upravljanje skladištem treba oduzimati što manje vremena


Ukratko: savršeno se skladište poput dobro podmazanog zupčanika uklapa u postojeće procese u Vašem poduzeću i pritom ne stvara nikakve gubitke uzrokovane smetnjama. Tako ćete sačuvati dragocjene resurse kao što su djelatnici, radne površine i svoj kapital.

Učinkovito upravljanje skladištem wt$

Što je doista važno u skladištu: 6 savjeta iz prakse.

Na temu optimizacije skladišta možete pronaći mnogo različitih metoda i pristupa. No koji su od njih doista relevantni za mala i srednja poduzeća? Za Vas smo pripremili najbolje savjete. Svi se prijedlozi mogu lako realizirati u manjim do srednjim poduzećima i omogućit će Vam da prepoznate i iskoristite prilike za poboljšanje svojeg spremišta.

Učinkovito upravljanje skladištem mg$

Obratite nam se!

Za pitanja Vam besplatno stojimo na raspolaganju.