Kućni ured

11 savjeta za uspješan rad od kuće

2020/08/31

Sve više tvrtki svojim zaposlenicima nudi mogućnost rada od kuće. No takozvani kućni ured krije i neke izazove. Za produktivnost u kućnom uredu nije dovoljno jednostavno otklopiti prijenosno računalo. Treba pravilno urediti radno mjesto kod kuće i dobro organizirati radni dan kako biste se uhodali u novi ritam rada.

Da bi se rad u vlastita četiri zida odvijao kako treba, nudimo Vam korisne savjete vezane za opremanje radnog mjesta, organizaciju radnog dana i virtualnu suradnju s kolegama.

Što Vam treba za opremanje kućnog ureda

Prije svega, u svojem si domu trebate osigurati prostor u kojem možete u pravilnom položaju i koncentrirano raditi. Ako je radno mjesto pametno uređeno, bit će Vam se lakše mentalno prebaciti na uredski način rada. Vrijedi i suprotno, bit će Vam lakše odrediti kraj radnog vremena. Sljedeća četiri savjeta pomoći će Vam svladati izazove kućnog ureda:

Kako pravilno organizirati radni dan

Nakon što na odgovarajući način opremite svoj kućni ured, više Vam ništa ne stoji na putu prema produktivnom radnom danu. Nažalost, realnost kod kuće često izgleda drugačije zbog toga što Vam mnoge stvari odvlače pažnju i zbog toga što nemate radnu rutinu. Četiri savjeta u nastavku pomažu u učinkovitoj organizaciji Vašeg radnog dana kod kuće:

Kako virtualno surađivati s kolegama

Kad sve kolege rade u kućnom uredu, javljaju se posve novi izazovi vezani za suradnju. Uz sljedeća tri savjeta ništa neće stajati na putu uspješnom timskom radu iz kućnog ureda.


Tražite odgovarajuću opremu za radno mjesto kod kuće? Od uredskih stolica preko ergonomskih proizvoda za ured sve do sredstava za čišćenje: Sve za svoj novi kućni ured možete pronaći ovdje.

Organizacija u kućnom uredu mg$

Kontaktirajte nas!

Za dodatna pitanja besplatno Vam stojimo na raspolaganju